Reparatie aan de woning

In verband met onze maatregelen rond het Coronavirus, is het op dit moment niet mogelijk om via de website een reparatieverzoek in te dienen. 

Heb je een spoedreparatie of wil je zand en/of grond bestellen? Neem dan telefonisch contact met ons op. 

Reparaties melden

Je kunt een reparatieverzoek doorgeven via MijnOFW. Wil je buiten kantooruren een spoedeisende technische klacht melden, bel dan het noodnummer: (0320) 257 157. Dit telefoonnummer is 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen in de week.

Schakel niet zelf een bedrijf in!

Als je een reparatieverzoek hebt, geef deze dan altijd aan ons door. Geef geen opdracht aan een ander bedrijf zonder onze toestemming. Doe je dat wel, dan zijn de kosten voor jezelf.

Uitzondering: storing cv-installaties/ verstopping of ruitbreuk 

Is je cv-installatie kapot of in storing? Is de riolering verstopt? Of is je ruit gebroken en ben je lid van het glasfonds? Dan kun je wel zelf contact opnemen met de bedrijven die deze klussen voor ons doen. 

Veelgestelde vragen

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden