Geen objecten gevonden

Vragen over de huurverhoging? Lees hier de antwoorden

Publicatiedatum: 01-06-2022

Eind april hebben de meeste huurders bericht van ons ontvangen over de huurverhoging van hun woning. Hierin stond helaas een verkeerde totale huurprijs (huurprijs + servicekosten). We hebben hierover eind mei een brief gestuurd. Wij krijgen veel vragen over deze brief. Hieronder lees je meer uitleg. Onze excuses voor de verwarring!

Servicekosten niet juist

In de brief over de huurverhoging hebben wij de verkeerde bedragen voor de servicekosten doorgegeven. De servicekosten waren zonder BTW bij de huurprijs opgeteld. Dit bedrag had inclusief BTW moeten zijn. De huurprijs en de servicekosten staan wel goed vermeld op de specificatie die je van ons hebt ontvangen bij de huurverhoging. Als je de bedragen in deze specificatie bij elkaar optelt, krijg je de juiste totale huurprijs.

Voorbeeld:
Klik op de afbeelding om deze te vergroten.

Huurspecificatie opnieuw ontvangen?

Stuur een e-mail naar huuradministratieofwnl onder vermelding van “huurspecificatie + jouw adres”. In verband met drukte, kan het wat langer duren voor wij de huurspecificatie naar jou toesturen.

Nogmaals onze excuses voor deze verwarring.

Meer informatie, vragen en antwoorden over de huurverhoging lees je hier.

Deel deze pagina