Geen objecten gevonden

Langere wachttijden bij reparaties

Publicatiedatum: 11-09-2020

 

Beste huurders,

Helaas zien wij dat de wachttijden voor het plannen van een reparatiemelding oplopen. Dit komt doordat er op dit moment veel reparatiemeldingen zijn, maar ook doordat er tijdens de Coronasluiting veel werkzaamheden zijn uitgesteld. Zo ook het moderniseren van badkamers en keukens. Daarbij komt nog de “gewone” griep die nu heerst.

We begrijpen dat jij als huurder zo snel mogelijk geholpen wilt worden, daarvoor doen wij natuurlijk onze uiterste best. Helaas moeten wij op dit moment keuzes maken wat we als eerst oppakken. Aan jou vragen we een beetje geduld en begrip, zodat wij ons werk voor iedereen zo goed mogelijk kunnen blijven verrichten.

We vragen  je de reparatiemelding in te plannen via MijnOFW op www.ofw.nl. Heb je een spoedreparatie? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Spoed = een gaslek, een storing aan de elektrische installatie, als dit brandgevaarlijk is of als het (gevolg)schade oplevert, zoals een ernstige waterlekkage.

We hopen deze achterstand zo snel mogelijk in te halen, zodat we jou weer kunnen helpen zoals je van ons gewend bent!

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden